Foreldremøte nye 8. trinn

Elever i klasserom

Hei alle foresatte for nye 8. trinn ved Engebråten skole fra skoleåret 2021/2022

Velkommen som foresatt ved Engebråten skole. Vi gleder oss til å møte deres barn som ny elev ved vår skole. Skolestart for skoleåret 2021/2022 er mandag 16. august kl. 10:00.

Dessverre gjør korona, med de påfølgende smittevernsrestriksjonene, det slik at vi ikke får hatt et fysisk foreldremøte på skolen. Derfor sender vi dere en presentasjon med nyttig informasjon i forkant av skolestart og for at dere skal bli bedre kjent med Engebråten skole. Link til foreldremøtet ligger i linja under. For å kunne se videoen vi har lagt ved, og høre på lydfilene vedlagt hvert lysbilde, trykk på "Download" øverst til høyre og følg instruksene i presentasjonen derfra.

Trykk her for å komme til presentasjonen for digitalt foreldremøte for nye 8. trinn fra skolestart 2021/2022

Vi inviterer dere foresatte til en besøksdag på ettermiddagen torsdag 3. juni. Dere deles da i små kohorter ut fra skolen dere kommer fra og får en omvisning rundt på skolen for å bli bedre kjent med skolen barnet dere skal begynne på. Underveis, eller i etterkant av omvisningen, kan dere også stille spørsmål. Hold av datoen torsdag 3. juni. Et eksakt tidsrom for omvisning får dere tilsendt når datoen nærmer seg. Elevene inviteres til besøksdag med skolen de går på nå onsdag 9. juni i skoletiden.

Vi ser frem til å bli bedre kjent med deres barn!

Hilsen alle oss på Engebråten skole