Publisering halvårsvurderinger

Halvårsvurderingene publiseres i Its-learning onsdag 16. januar etter endt skoledag. Disse vil kun bli publisert i Its-learning. Mandag 14. januar er samtidig første skoledag i termin 2.

Hvordan få tilgang til itslearning og fravær?

For å få tilgang til Its-learning, må foresatte logge seg inn på Osloskolens elektroniske plattform via skolens hjemmeside. Her kan man logge seg på med feks Bankid eller Min Id. Inne i portalen vil man på forsiden ha tilgang til ikonet Its-learning. Klikker man seg inn på Its-learning vil man finne en egen rubrikk med aktuelle brev, hvor man da finner vurderingene samlet. Husk å velge riktig termin.

I portalen vil man også ha tilgang til ikonet for fravær. Klikker man seg inn på fravær vil man få en samlet oversikt over elevens fravær første termin.

Skulle det være noe du lurer på, så ta kontakt med skolen.